fredag 29 januari 2010

Ryck...

Jaha, då hade jag ett ryck igen. Möblera om rum här hemma. Jag blir så lätt uttråkad på hur vi har det här hemma, så jag kan helt plötsligt ur det tomma intet vilja börja möblera om ett rum. Ikväll blev det vårat sovrum. Niklas blev väl inte så glad över detta men hjälpte suckande till. Det är bra konstigt att jag alltid får dessa ryck när det är kväll, och jag vill samtidigt att allt ska bli färdigt på en gång, tålamod vad är det?!

Nu är det i alle fall snart klar, bara massa småprylar på sängen, som måste bort innan vi lägger oss. Annars kommer jag bara ligga och tänka på att jag måste städa bort det.

Det som är bra med om möblering är att det blir städat ordentligt i alla hörn och gömmen. Man liksom dammar och damsuger mer än annars...

Skönt nu är det i alle fall gjort! Jag är nöjd, och jag tror Niklas också blev det. Får se vilket rum det blir härnäst. Just jag gjorde i ordning på tvättstugan igår, ha jag har nog för mycke ledig tid...;)

var rädda om er därute, kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar