lördag 11 december 2010

Inte min dag...

Jag borde vara glad, men ändå är jag inte det.

En tung lördag har det varit idag, känner att min sjukdom har gjort sig påmind ordentligt idag.
Orkar ingenting och tänker bara negativt. Jag vet att jag borde vara glad och nöjd för allt jag har som familj, jobb och vänner. Men vissa dagar hjälper det inte att ens ha det.
Och idag är det verkligen en sådan neråt dag...suck.
Jag blir låg och irriterad på minsta sak, som att det hänger ljusstakar på väggen som inte ska göra det, visst är det BARA att ta ner dem om det inte passar in, men inte ens det finns det lust till.

Alla dessa borden, måsten osv. orkar jag inte med! Det får vänta tills jag känner mig uppåt igen.

Jag känner inte för någonting just nu, jo en sak...men det vet jag att det inte skulle hjälpa utan bara förstöra på långsikt.

Ta hand om er där ute, och bara så ni vet jag kommer igen och då med en gladare och roligare text av mitt liv.

3 kommentarer:

  1. Det är så jobbigt med dagar som de, men man vet att det kommer bättre dagar... Jag vet inte varför man har svårt att bara njuta av livet och tillvaron? Måste det finnas måsten??
    Önskar dig en bättre morgondag!

    kram

    SvaraRadera
  2. Du måste acceptera att du har sådana här dagar ibland. Låt de komma och försök bli vän med dem. Det är helt ok att vara nere då och då! Jag är iallafall glad att du är den du är! Glada Linda, eller lite vemodiga Linda...för mig betyder du lika mycket oavsett humör!
    Puss och kramar

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni, det värmer i hjärtat när ni skriver.
    Jag ska ta till mig det nin skriver och acceptera så gott jag kan...Det är i alle fall bättre idag fast jag har feber men den försvinner det vet jag säkert.

    Tusen kramisar till er

    SvaraRadera