fredag 28 januari 2011

två raka veckor

Idag är jag trött och hängig, hoppas det inte är maginfluensan...

Jag känner mig ok ändå för just nu har jag lyckats vara på alla ställen jag ska i två veckor i rad. Gillar det skarpt.
Under min kurs har jag lärt mig mycket och känner lite att det börjar ge med sig i mitt liv.
Det ända jag undrar var varför jag inte fick den här hjälpen tidigare...fast det är ju då och nu är nu och jag får hjälpen nu, och nu är jag redo.

Tack alla därute för ni står ut med mig!

Kramis

2 kommentarer:

  1. Kramar till dig också!!!
    Hoppas du klarar dig från att bli sjuk, bra att helgen snart är här med möjlighet till lite avkoppling.
    Bra jobbat!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Står ut? Vad tokig du är! Jag är glad att du finns!!!

    Härligt jobbat!...och jag hoppas du klarar dig från magsjuka!
    Kramar

    SvaraRadera