fredag 11 september 2009

Rapport eller något...

se nu, denna vecka började lite lagom stressigt, men helt ok. Jag har börjat komma in i en härlig rutin och veckorna flyger iväg.
Barnen är jätteduktiga på simskolan och gillar det skarpt. Nästa helg börjar Emil även på idrott en dag i veckan, vilket ska bli kul.
Felicia får vänta ett år till eftersom man måste vara fem för att få börja. Men jag ska ta med henne så hon får rida lite, eftersom hon är hästtokig.

I helgen kommer Linda (en nära vän) till Örebro på besök. Hon och några tjejer till kommer på mat på lördagkvällen sen blir det en sväng ut och dansa. Det blir nog mycket trevligt med massor av skratt och prat. Undra vad man ska ha för kläder på sig? jaja det löser sig nog! ;)
Jag tänkte göra tacosrullar som min kära syster har lärt mig att göra, mums vad gott. O så lite gott rödvin till.

Hoppas alla får en underbar helg, med trevligt sällskap och god mat, så hörs vi igen.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar