torsdag 26 augusti 2010

Kommit igång

Igår tog jag mig iväg och tränade ett pass cirkelsträning, hua vad det var jobbigt. Men så himla skönt efteråt.
Mitt mål är att träna en gång i veckan riktigt hårt och om jag tar mig iväg på fler sådana pass är det bara en bonus. Det är viktigt att inte sätta för höga krav i början. Det jag gillar med cirkelsträning är att jag får en riktig genomkörare av hela kroppen. Annars är det lätt att glömma bort vissa partier.

Det är mycket som händer nu i hela familjen. Emil har gympa på Lekis varje torsdag, och så börjar han handboll nästa lördag. Samt för båda barnen snart simskola på måndagar. Dessutom har Felicia dans på söndagseftermiddagar. Och om Niklas börjar träna igen tar han måndag och torsdagskvällar. Mycket blir det, men nyttigt också.

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar