torsdag 18 juni 2009

Inte första gången... ;)

Idag tänkte jag att jag skulle hinna handla det sista tills morgondagen. Så jag åkte direkt till affären när jag släppt av barnen på dagis.
Kändes lugnt och bra med lite folk och få ströva för sig själv en stund.

Jag hade plockat färdigt och scannat allt så jag gick mot kassan.
Eftersom jag hade scannat så betalade jag själv. Jag satte dit scannern och skulle precis dra ica-kortet i skärmen.... VA inget minutenkort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, nä säg inte att Niklas inte har lämnat tillbaka det när han lånade det igår...:(

Det ända jag kunde göra var att ringa honom och få dit kortet. Han fick låna en bil på jobbet och jag fick snällt vänta inne i affären. Nog för att jag tycker att det är roligt att gå och handla men inte i denna situation.

Typiskt det är inte första gången detta händer men de andra gångerna har jag inte hunnit börja handla innan jag upptäckt att kortet är borta. Pinsamt! Men lite roligt nu efteråt.
Tokigt det kan bli, men jag älskar dig ändå Niklas ;)

Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar